La meva llista de blogs

dimecres, 12 de novembre del 2014

elefant


L'arribada d'un infant a una família sempre és motiu d'alegria. Així que tan bon punt va nàixer el nét de la meva companya de feina, vaig cosir-li el superconegut elefant de retromamma.  En una tarda va estar llest i de pas vaig aprofitar teles sobreres del quilt 'grandmother garden', l'avançament del qual us mostraré en la següent entrada.

La llegada de un pequeñín a una familia siempre es motivo de alegría. Así que tan pronto me enteré que había nacido el nieto de mi compañera de trabajo, me puse manos a la obra con el superconocido elefante de retromamma.  En una tarde estuvo listo y de paso aproveché restos de telas del quilt 'grandmother garden', cuyos avances os mostraré en la siguiente entrada.

A newborn is always a happy moment for a family. So as soon as I knew my work mate had become grandma, I started to sew the famous elephant from retromamma. It coudn't be easier to sew and at the same time it was a good chance to end some of the fabrics I used in the 'grandmother garden quilt', which I'm going to show you in my next post, I promise.

1 comentari:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Una monada! Molt maca la combinació de teles. Jo també l'he utilitzat alguna vegada aquest patró i sempre té molt d'èxit! Petons