La meva llista de blogs

divendres, 24 de juliol del 2015

amigurumis


I entre tant regal de benvinguda, també hi ha hagut temps per agafar el ganxet. Des de Setmana Santa que n'estic viciada. Sóc tossuda de mena, així que em vaig dir a mi mateixa que després del taller del novembre, havia de continuar aprenent. No ha estat fàcil, perquè em vaig encaparrar a passar el ganxet per on no havia de ser i no hi havia manera, fins que vaig acabar al youtube i se'm va fer la llum. Què seria avui en dia de nosaltres sense Internet!!

No és el millor amigurumi del món. Més aviat diria que és soso, el color tan neutre demana a crits afegir-hi algun toc de color, però com que no li he cosit el vestit que porta l'original... és com m'ha quedat. Bé, jo volia un conill i no una conilla, i fer-li portar pantalons, amb aquesta calor... En realitat, no em vaig atrevir a fer tants canvis de color!!

Si us interessen el patró i les indicacions, les podeu trobar aquí.




Y entre tanto regalo de bienvenida, también he tenido tiempo para dedicarme al ganchillo. Desde Semana Santa que estoy viciada. Soy testaruda, así que me propuse aprender como fuera después de que me picase el gusanillo con el taller al que asistí en noviembre. Tenía que seguir aprendiendo. No ha sido tarea fácil, porque me empeciné en pasar el ganchillo por donde no debía y hasta que acudí a youtube no se hizo la luz. Que sería de nosotros hoy en día sin Internet!!!

No es el mejor amigurumi del mundo. Me ha quedado más bien soso, el color tan neutro pedía a gritos  algún toque de color, pero no le he cosido el vestido que lleva la conejita origina... y así me ha quedado. Bueno, yo quería un conejo y no una coneja, y ponerle pantalones al pobre con este calor... pues no. Lo reconoceré, tanto cambio de color, me asustó.

Si os interesan el patrón y las indicaciones, clicad aquí.




I haven’t been just sewing welcoming presents, I’ve been also crocheting. I’m as stubborn as a mule, so since my crocheting workshop in November, I had been thinking about how to learn to crochet. To be honest, it hasn’t been a piece of cake. Fortunately, youtube is a great source of tutorials and watching videos is really helpful.

It is obvious this is not the best amigurumi in the world. It is so plain due to the cotton color. It would have been a great idea to add some color. Nevertheless, I didn’t dare to crochet different colors. 
Just in case you are interested in the pattern, you’ll find it here.



2 comentaris:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Ei doncs jo el trobo molt bonic...a mi m'encanta el ganxet però als amigurumis els hi tinc una mica de por perquè sempre que en començo un m'agobio i no me'n surto o sigui que jo t'aplaudeixo i molt el teu! Un petonet

Ana María ha dit...

Estás haciendo unos trabajos preciosos Laura, a mi no me va a importar para nada, ver todos los muchos amigurimis que hagas, además te quedan fantásticos de tiernos bonitos y to' :-)

bss